Omdat je als zakelijke klant zo min mogelijk gedoe wilt, je bent tenslotte al druk genoeg, kan je bij Gejoma gewoon een zakelijk account aanmaken. Naast het bestellen via de website is het voor zakelijke klanten ook mogelijk om bijvoorbeeld offertes op te vragen, te bestellen via inkooporders of online en offline op rekening te kopen. En een account aanmaken is zo gebeurt.
We begrijpen uiteraard dat je als bedrijf op rekening wilt bestellen en daarom maken we dit graag mogelijk. Maar wij willen natuurlijk ook een zekerheid hebben dat alles goed verloopt. Daarom komen alleen bedrijven die minstens één jaar zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in aanmerking voor een zakelijk account. Daarnaast voeren wij ook een financiële achtergrond check uit voordat wij bij nieuwe aanmeldingen spullen op rekening uitleveren.
Al onze zakelijke klanten in de regio profiteren van onze gratis levering, gewoon op vaste dagen. Van plan vaker te bestellen? We maken een bestellijst voor je aan en je bent met een aantal klikken klaar. Alles wordt vervolgens netjes op de afgesproken dag bij je afgeleverd.
Graag een offerte op maat? Dat kan natuurlijk gewoon. We geven je productadvies dat aansluit op jouw bedrijf met een prijs die lager wordt wanneer je meer bestelt.
Niet de enige die besteld? We koppelen gewoon meerdere gebruikers aan je bedrijf zodat ook collega's kunnen bestellen.
Als zakelijke klant kun je gewoon achteraf betalen, lekker makkelijk. Als jouw bedrijf voldoet aan de voorwaarden en er is krediet toegekend dan kunnen bestellingen op rekening geplaatst worden. Via de website, per telefoon of mail.
Maak nu een account aan en profiteer van de voordelen, u kunt hier een zakelijk account aanmaken
Nocore Facilitair biedt schoonmaakbedrijven, glazenwassers en specialistisch reinigingsbedrijven een volledig geïntegreerd software systeem, waarmee bedrijven hun commerciële, operationele en financiële processen waaronder loonverwerking volledig kunnen automatiseren.
Met de software voor schoonmaakbedrijven van Nocore beheert u eenvoudig de volgende onderdelen: klant- en medewerkers dossiers, urenregistratie, contractadministratie, werkbonnen, facturatie en de boekhouding. Sla bijvoorbeeld eenvoudig alle overeenkomsten en relaties op in de software. Onze software is modulair opgebouwd en kan met modules uitgebreid worden met aanvullende opties.