Inloggen
Winkelmandje
Schoonmaakadvies op maat Met al ruim 40 jaar aan ervaring

Kantoor

Hygiëne producten voor op kantoor, Niks werkt prettiger dan een fris kantoor

Een kantoor moet representatief zijn, én een prettige werkomgeving bieden voor je medewerkers. Schoon en fris dus! Gejoma heeft een compleet assortiment schoonmaakmiddelen voor interieur, vloer en sanitair. Maar ook voor schoonmaakmaterialen en hygiëne papier kun je bij ons terecht.


Wist u dat een medewerker gemiddeld 30 euro per jaar kost aan sanitaire artikelen?

Daarop kun je serieus besparen door schoonmaakmiddelen en –materialen voortaan rechtstreeks bij Gejoma in te kopen. Niet alleen goedkoper, ook zóveel gemakkelijker.


Altijd op voorraad

Als u vaker bij ons besteld zorgen we er voor dat de artikelen die u nodig hebt altijd bij ons op voorraad zijn. Deze zijn dan 24/7 te bestellen via onze webshop, zodat u ook s'avonds nog kunt bestellen als u er overdag niet aan toe bent gekomen. Wilt u liever bij ons langskomen? Dan zorgen wij er voor dat de koffie klaar staat, van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat. Liever direct laten leveren op de schoonmaakadressen? Ook dat is geen enkel probleem.


Doorgaans dezelfde producten nodig?

Voor onze regelmatig terugkerende klanten bieden we een bestellijsten functionaliteit. Hiermee kunnen we één of meerdere bestellijsten met uw voorkeursproducten zelfs per werklocatie voor u klaar zetten. Nadat u bent ingelogd, selecteert u bij bestellijsten de gewenste lijst, maakt eventueel nog de nodige aanpassingen en plaatst de bestelling. Heel efficiënt met als bijkomend voordeel dat u altijd dezelfde producten gebruikt en desgewenst de werkvoorraad kleiner kunt maken.


Ons Assortiment


Aanmelden nieuwsbrief

Altijd als eerste op de hoogte? Ontvang de beste aanbiedingen en specialistisch advies. Schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen